štvrtok 11. februára 2010

Vtipy o Blondínkach

Blondínka píše manželovi SMS-ku:
-drahý zabudol si si mobil

Pýta sa blondýnka na plaveckom výcviku učiteľa : ,,Pan učiteľ, je to fakt pravda, ze ak so mna vytiahnete tie dva prsty tak sa utopiim lebo do mna netečie voda?"

Blondínka si sadne do lietadla a zrazu príde za ňou akýsi chlap. Prepáčte ale to je moje miesto. Odpál mladý ,to môže povedať každý. Muž len pokrčí plecami a povie. No tak si ten Boeying štartuj sama ty krava


Blondínka v obchode hovorí:
- Prosím si presne taky istý sveter, ale ružový s modrými bodkami, s krátkymi rukávmi a pletený...

Príde blondínka do galérie a pýta sa, kto namalovaľ tento desný obraz... Zamestnanec odpovie:
-"Pani, to je zrkadlo!"

Idú dve blondýnky nakupovať. V obchode so športovymi potrebami zrazu jedna od radosti zhikne a ukazuje na kopačky: Pozri, to je úžasne tol´ko opetkov majú tie topanky! a druhá na to: Bože také som vždy chcela!!!!

Viete prečo blondínka od včera nežehlí ????
Lebo si kúpila žehliacu dosku.

Viete čo si pomyslý blondýnka ked sa jej narodia dvojčatá ??? Odkoho má to druhe.

Blondýnka príde do Nemeckého supermarketu a pýta sa predaváča:
Prosím vás, máte tu baterky?
Predavač nato: Wie bitte?
Blondínka: Nie vybité ty debo ale nabité!

Ide blondýnka z Pitbullom ktorý nemá košík.
Policajt ide okolo a pýta sa blondýnky: prepáčte paní, kde máte košík?
Blondýnka: ale ja nejdem nakupovať.

Ide blondína po ceste uvidí hovno nevie čo to je tak ho oblizne a hovorí:
"Fuj hovno! Ešte že som doňho nestupila"

Viete ako zabavíte blondínku na celý deň?
Postavíte ju k zrkadlu a poviete jej ,nech hrá kameň,papier,nožnice až kým nevyhrá. ´

Stretnú sa dve blondínky a jedna hovorí:
"Včera,keď sa vypol prúd, ostala som tri hodiny zaseknutá vo výťahu!"
"To je nič! ja som zasa tri hodiny stála na pohyblivých schodoch!

Blondínka dáva inej blondínke hádanku:
- Má to štyri nohy, je to chlpaté, má to chvost...
- To je pes!
- Ešte som nedopovedala! A šteká to!
- Aha, tak to neviem!

Čo vám odpovie blondínka,ked sa jej spytate,prečo nevymenila rybičkám vodu?
-??????????
-Však ju ešte nevypili!

Viete preco si blondinky vzdy pred kupanim zvesia dvere?????
-???????????
-aby sa nikto nepozeral cez klucovu dierku!

Prechadzaju sa blondinka a Brunetka
Blondinka hovorí brunete:
-Ty maš take krive nohi žeby cez ne prešla i krawa
A ona na to:
-tak prejdi

Stretnú sa dve blondínky a jedna hovorí: "Si predstav, dneska ma vyhodili z autoškoly!" "A začo, preboha?" "No idem si po meste a zrazu predo mnou kruhový objazd a pri ňom značka: 40. A tak som to štyridsaťkrát obišla a oni ma vyhodili!" Nato sa tá druhá rozčúli: "Kokso, za takú blbosť! A počítala si správne?"


Blondína nastupuje do autobusu v minisukni. Za ňou nastupuje trpaslík a kričí: Hni sebou ty spomalená bruneta! Ja nie som bruneta, ja som blondína! Trpaslík na to: netáraj, odspodu si bruneta!

Blondínka súťaží v súťaži "Milionár". Dostane prvú otázku, zamyslí sa a nič. Nikodým napomáha: - Veď máte 3 možnosti na pomoc. Blondínka zvolí priateľa na telefón. - Haló, Peter, poraď mi, mám použiť 50 na 50, alebo pomoc divákov?

Prečo blondínka polieva počítač horúcou vodou?
Aby nezamrzol.

Načo nám je toaletný papier povedala blondínka a oblizla si ruku.

Viete prečo sa blondínka plazí po tráve? Pasie kozy.

Viete prečo sa 4 blondínky hádajú v aute?, že ktorá bude sedieť pri okne.

Išli 2 blondínky do lesa po vianočný stromček po chvíli jedna povie "tak čo?"a druhá na to odpovie "nič tak aspoň zoberieme ten bes ozdôb.
 
Idu dve blondinky pod daždnikom a hadaju sa ktorá z nich pod nim bude ked dojdu domov ani jedna nezmokla prečo???
Lebo nepršalo!

Viete ako blondinka zisti svoje meno.
Zavolá si na druhy mobil a povie: kto je tam?

Viete aka je najmudrejšia blondinka
Zlatý retriver

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára