nedeľa 13. decembra 2009

8. Finálové kolo - Zhodnotenie

Musím povedať že dnešné kolo s Richardom Müllerom sa veľmi podarilo. Prosím vyjadrite sa v diskusii pod článkom a zahlasujte v ankete kto by mal podľa vás vypadnúť. Môj tip je že vypadne Dominika ale je moja favoritka. Ďakujem. Začnem pekne odzačiatku:
Dominika Stará
 Tlaková níž
- pesnička pekne otvorila večer a veľmi sa mi páčilo, Dominika veľmi netlačila a to je pre ňu hlavné, jej dnšný najlepší výkon
hodnotenie 9/10
 Štěstí je krásná věc
- táto pesnička sa mi tiež veľmi páčila, hlavne to že spievala medzi ľuďmi
hodnotenie 8.5/10
Heart - Alone
- na túto pieseň som sa tešil najviac a sklamala ma, čakal som že to da najkrajšie ale je fakt že vo výškach ma veľmi úzky hlas ale ona za to nemôže je ešte mladá, ale celkovo sa mi to páčilo.
hodnotenie 8.5/10

Miro Šmajda:
Srdce jako kníže Rohan
- Miro ukazal že vie spievať aj iné veci ako rockové a veľmi sa mi to páčilo rovnako ako Dominika na začiatku im to vyšlo
hodnotenie 9/10
Nebude to ľahké
- Dnes podľa mňa jeho najslabší výkon z tých troch ale stále sa mi to páčilo, hoci to nebolo až také super ako tie dva
hodnotenie 8.5/10
Dream On
- Zlatý klinec večera, myslím že specvák, ktorý mi urobí zimomriavky je superstár a Miro to robí večer od večera, nesklamal vedel som že to najlepšie ešte len príde a tí dvaja hudobníci okolo neho BOMBA
hodnotenie 10/10


Martin Chodúr
Rozeznávam
- jeho dnešný najlepší výkon, ukázal iný hlas a vyšlo mu to, dnes sa mi konečne aj páčil v tejto skladbe
hodnotenie 9/10
Cigaretka na 2 ťahy
- páčilo sa mi ten začiatok u toho stola s kávičkou a cigarou, hoci sa mohol pridať k tým tanečniciam ale to by asi išiel spev dole
hodnotenie 8.5/10
Paparazzi
- na túto pesničku som sa tešil asi najviac zo všetkých lebo bol som zvedavý ako to dá, no prekvapil ma nebolo to až také zle, túto pesničku mam veľmi prepočúvanú a nejako mi to nesadlo ale nebol to prepadák ale rozhodne najslabší výkon dneska. Neviem ako mu mohli dať takú pesničku, je veľa iných ktoré by mu sadli - mám pocit že sa hu chcú zbaviť, nasvečujú tomu aj minulé kolá.
hodnotenie 7/10

BlueBoard.cz

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára