streda 9. decembra 2009

Slúchadlá Creative EP-630


Tieto slúchadlá som si kúpil asi pred mesiacom za skvelú cenu v jednom obchode, po tom čo som si prečítal diskusné fórum a všade chválili aké su super a za nízku cenu. A je to pravda pretože sa vyrovnaju aj dvojnásobne drahším slúchadlám . Hneď po tom ako som si ich kúpil som ich cestou domou autobusom vyskúšal, dovtedy som používal klasické sluchadla ktoré sa nezasúvali uplne do uší ako tieto tkz. špunty a preto to bola pre mňa zmena na ktorú som si ale rychlo zvikol. V balení dostanete aj ďalšie dva nadstavce veľkosti koncoviek a je len na vás si ich vyskúšať a zvoliť ten najvhodnejší. Mne osobne vyhovuje najviac stredná veľkosť. Koncovka je vyrobená z gumy a tak sa pekne prispôsobí ušnej dierke. Dizajn sa mi veľmi páči, ja mam čiernu variantu ale dajú sa kúpiť aj rôzne ine farebné variacie. Vďaka tomu že si ich zasuniete úplne do uší tak okrem toho že vám neodporúčam ich požičiavať z hygienických dôvodov tak skvelo tlmia vonkajší zvuk a bolo si treba na to zvyknuť lebo je to taký pocit... no treba si to proste vyskušať. Tým pádom neni potrebné až toľko zvišovať hlasitosť a tým si neničíme svoj sluch. Ale neni to vždy super lebo keď idete po meste tak je to hrozne lebo mam obrovský pocit nebezpečia , lebo slabo počujete auta a treba vždy dávať veľký pozor . Normálne počúvam na hlasitosti okolo 60 - 70% a mi to vyhovuje . Keďže počúvam na svojom mobile Nokii N82 tak som bol prekvapený kvalitou zvuku, viem že nehraje najlepšie z mobilov ale mne to stačí. Rozhodne by som ich chcel vyskúšať aj na kvalitnejšom výstupe ako mobil a to by bolo ešte lepšie. Basy sú super počuť doteraz ich nebolo počuť na žiadných mojich sluchadlách, stredy a výšky su tiež super. Sú to prvé slúchadla v ktorých som počul konečne aj zmeny v ekvalizery a kvalitou zvuku su jedne z najlepších. Rozhodne ide o najlepší pomer cena/výkon v oblasti slúchadiel.
- Odporúčam .

Pre:
- dizajn
- kvalitný zvuk
- najlepší pomer cena/výkon
- 3 nadstavce koncoviek
- dostatočná hlasitosť

Proti:
- tlmia okolitý zvuk a tým su nebezpečne keď idete cez cestu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára