štvrtok 10. decembra 2009

VTIPNÉ VÝROKY , MOTTÁ




- Dobrých ľudi sa všade veľa zmesti a zlí sa natlačia .
- Niekto žije ,aby jedol,ja však jem,aby som žil..
- Anglické mužstvo by malo mať anglického manažéra.
- Ten kto pije skorej umrie ...ten kto nepije, umrie ešte skôr, pretože ten, kto pije, ho prejde autom.
- Úspešný muž je ten, ktorý zarobí viac peňazí, než koľko stačí minúť jeho žena. Úspešná žena je tá, ktorá si takého muža dokázala nájsť.

- Žena se vydáva s nádejou, že manžela zmení. Ale on se nemení. Muž sa žení s nádejou, že sa žena nezmení. Ale ona se mení.
- Podstata podstaty je v podstate nepodstatná.

- Ako sa do internetu volá, tak sa z telefónneho účtu na konci mesiaca ozýva...

- Keď mám v ruke kladivo, všetko vyzerá ako klinec.
- Neraduj sa zo svetla na konci tunela. S najvačšou pravdepodobnosťou sa jedná o protiidúcu lokomotívu.

- Nikto učený z neba nespadol, ale debilov ako keby zhadzovali.

- Načo chodiť do školy, keď vyrušovať sa dá naučiť aj doma?!
- Neopakuj bezducho klebety. Pridaj aj niečo vlastné.

- Zrušme sáčky! Slobodu gumeným medvedíkom!
- Vyzerám dobre.... Asi sa dám vypchať.

- Ked som bol malý, bol som namyslený... Ale teraz už nemám chybu.

- Hej ty - robota...!!! Mna sa neboj, ja sa ta ani nedotknem!
- Včera večer ma napadla geniálna myšlienka... Nebojte sa, našťastie sa mi podarilo ubraniť ;-)

- Som v obraze.Povedala: Mona Lisa.

- V živote muža poznáme štyri obdobia: 1.Keď verí na Santa Clausa, 2. Keď neverí na Santa Clausa, 3. Keď hrá Santa Clausa, 4. Keď vyzerá ako Santa Claus

- U nas kým slnko vyjde, tak aj zajde...

- Kto druhému jamu kope, tak sa z hory ozýva!
- Niekoho stačí zahrnut kvetinami, niekoho pusinkami, niekoho láskou a teba? teba zobrat na lopatu a zahrnut do hliny!

- Hlúpeho sa nepýtaj, povie sám.

- Kto druhému jamu kope, narobí sa ako hrobár.
- keby som bol vtákom tak by som nemusel platiť toľke peniaze za lietanie!!! :)

- Život je ako karaoke, nikdy nevieš, čo zaspievaš.

- Keď vápnik si dáš, dlhý život máš...
- Lepšie keď ťa zatvoria, ako by ťa mali otvoriť.

- Život je pohlavne prenosná choroba, ktorá vždycky končí smrťou.

- Kto sa smeje naposledy, ten ma pomale vedenie!

- Oko za oko a svet bude slepý!

- Načo chodiť do školy, keď desiatu môžem zjesť aj doma.

- Život je ako bonboniéra: Nikdy sa Ti nič neujde.

- Dovtedy sa chodí s džbanom po vodu, kým ho niekto neukradne.

- Škola nie je krčma, aby sme tam chodili každý deň.

- Filozofia zlodeja: ako sa to vezme...

1 komentár:

  1. Život je príliš krátky na to, aby sme sa zaťažovali prácou....

    OdpovedaťOdstrániť