pondelok 14. decembra 2009

Stará skončila pred bránami finále


Vypadla Dominika Stará, najkrajšia baba zo superstar a moja favoritka. Bolo to myslim jasné že vypadne pretože Šmajda ma svoje mladé faninky, ktoré si necenia kredit a Chodúr má veľkú podporu Česka. A tiež to dokazuje aj hlasovanie v ankete v minulom príspevku kde dostala 28 hlasov na vypadnutie, pričom Miro mal 16 a Martin len 8.
Ale je to najlepšia speváčka súťaže a to je hlavné na jej Je suis Malade nezabudnem len tak ľahko. Do finále sa dostali Chodúr a Šmajda, držím palce Mirovi a pošlem mu symbolický jeden hlas. To preto že nie som zastancom posialania SMS v týchto súťažiach a nikdy predtým som žiadnu neposlal ale Miro si ju zaslúži. Môj tip na výhru je Chodúr ale hlas dam Mirovi. :)
- vyjadrite sa prosím v komentároch pod článkom a dajte hlas





BlueBoard.cz




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára